FAQ
strona główna  |   zaloguj się  |   utwórz konto  |   regulamin  |   FAQ  |   pomoc 
Kontakt do obsługi serwisu: mtp24@mtp.pl  
1. Dlaczego nie mogę mieć konta prywatnego?
2. Jak mogę zamienić konto prywatne na firmowe?
3. Kiedy otrzymam akredytację / kiedy będę mógł korzystać z serwisu mtp24?
4. Nie dostałem/am linku aktywującego konto, co mam zrobić?
5. Jak zmienić adres e-mail podany przy założeniu konta?
6. Zapomniałem/am hasła. Co mam zrobić?
7. Dostałem/am zaproszenie na targi, ale trzeba je aktywować. Jak i gdzie mogę to zrobić?
8. Czy mogę zarejestrować więcej osób na jedno konto?
9. Jak sprawdzić, czy zaproszenie zostało zarejestrowane?
10. Przy próbie zarejestrowania zaproszenia pojawia się komunikat „zaproszenie jest na inne wydarzenie” lub „ niepoprawny kod”, co to oznacza?
11. Jak usunąć z systemu niewykorzystany bilet? Jak anulować transakcję?
12. Kiedy pojawi się informacja o możliwości wydrukowania biletu?
13. Wydrukowałem/am kilka biletów, ale mają różne numery, który jest właściwy?
14. Jak zamówić fakturę?
15. Jak zamówić korektę faktury?
16. Chcę zapłacić za bilet, ale nie przelewem internetowym, jak to zrobić?
17. Dlaczego nie mogę już kupić biletu?
18. Dlaczego nie mogę wydrukować biletu?
19. Jak mogę usunąć konto w serwisie mtp24.pl?
20. Dlaczego po odwiedzeniu targów i wyjściu z terenu ekspozycji mój bilet nie działa?


§ 10


Postępowanie reklamacyjne


1. Każdemu Zwiedzającemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji związanej z wykonywaniem przez MTP usług określonych w niniejszym Regulaminie.


2. Reklamacje Zwiedzających powinny być wyrażone pisemnie i składane w czasie targów / wydarzenia w jednym z punktów obsługi Zwiedzających w holach wejściowych MTP, a w terminie późniejszym, ale maksymalnie do 1 miesiąca po zakończeniu targów / wydarzenia - drogą elektroniczną na adres reklamacje@mtp.pl albo listownie na adres: Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., ul. Głogowska 14, 60-734 Poznań lub składane osobiście w Kancelarii w siedzibie MTP, z dopiskiem „Reklamacja”.


3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od daty jej złożenia / wpływu do MTP.


4. MTP zastrzegają sobie prawo do wydłużenia terminu podanego w ust. 3, w przypadku, gdy rozpatrzenie reklamacji będzie wymagało uzyskania dodatkowych wyjaśnień. MTP dołożą wszelkich starań, aby reklamacje były rozpatrzone w możliwie najkrótszym terminie od ich daty otrzymania.


5. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana elektronicznie lub listownie na stosowny adres podany przez Zwiedzającego.


MTP nie uznaje zwrotów w postaci bonów podarunkowych, rabatowych ani biletów na targi. W przypadku chęci anulowania biletów bezpłatnych nie ma żadnych konsekwencji przy ich niewykorzystaniu.

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact