Instrukcja
strona główna  |   zaloguj się  |   utwórz konto  |   regulamin  |   FAQ  |   pomoc 
Kontakt do obsługi serwisu: mtp24@mtp.pl  

Instrukcja zamiany konta prywatnego na firmowe



1. Po zalogowaniu na konto prywatne pojawia się komunikat o konieczności zamiany konta na konto firmowe. Należy kliknąć przycisk Aktualizuj do konta firmowego. Jeśli nie prowadzisz działalności gospodarczej lub nie jesteś zatrudniony w firmie, nie masz możliwości aktualizacji do konta firmowego.



2. Należy podać prawdziwe dane swojej firmy wypełniając wszystkie pola i przejść dalej. Część danych jest automatycznie uzupełniana z poprzedniego konta. W przypadku zmiany danych prosimy o aktualizację. Pola z gwiazdką są obowiązkowe. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości danych lub częściowym ich braku, pracownik MTP podejmie próbę kontaktu w celu wyjaśnienia nieścisłości lub konto nie otrzyma akredytacji.



3. W ostatnim kroku należy zaznaczyć zgody na otrzymywanie informacji handlowych oraz kliknąć Utwórz konto. Jeśli nie chcesz wyrazić zgód kliknij Rezygnacja. Rezygnacja spowoduje zamknięcie konta.



4. Po zarejestrowaniu się na podany adres zostanie wysłany link do potwierdzenia adresu e-mail.



5. Kliknięcie linku aktywacyjnego spowoduje potwierdzenie zamiany konta, ale nie uprawnia jeszcze do zalogowania się na konto. W przypadku braku maila z linkiem aktywacyjnym w ciągu doby (w dni robocze), prosimy o kontakt mailowy pod adresem mtp24@mtp.pl


Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact